Reklama w dwumiesięczniku

Reklamy w prasie żyją dłużej!

Reklama w prasie może być studiowana, analizowana tak długo jak tylko wzbudza zainteresowanie czytelnika, a czytelnik może do niej powracać wielokrotnie przy każdym kontakcie z pismem. W TV widz ma określoną ilość czasu średnio 20-30 sekund na odbiór, nawet jeśli ta reklama mu się bardzo podoba a produkt budzi jego zainteresowanie.

Liczba generowanych kontaktów z reklamą może być bardzo duża biorąc pod uwagę fakt, że znaczna część czytelników przechowuje egzemplarze pism i powraca do zawartych w nich treści kilkakrotnie w ciągu tygodnia, miesiąca czy roku.
źródło: www.prasa.info

Zachęcamy do umieszczenia reklamy w Strefie Jazdy!

 

reklama w strefie jazdy

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt:

Katarzyna Szumska
Kierownik ds. promocji
SPH Credo
tel./faks: 67 212 20 69
kom. 502 464 344
e-mail: k.szumska@sphcredo.pl